Přejít na hlavní obsah

Jak si můžu ověřit, že jsem zadal/a svou objednávku správně?

Chceš-li zobrazit své předchozí objednávky, přihlas se na adrese www.aboutyou.cz pomocí své e-mailové adresy a svého hesla. Přejdi do svého zákaznického účtu (ikona panáčka) a následně zvol sekci »Objednávky«. Na webové stránce nalezneš ikonu zákaznického účtu v pravém horním rohu stránky. V aplikaci pak tuto ikonu nalezneš v pravém dolním rohu.

Pomohla ti tato odpověď?
Tvá zpětná vazba je pro nás velmi důležitá. Pomáhá nám se zlepšovat.
Zákaznický servis

Nepomohly ti naše odpovědi?

Najdi odpověď na svou otázku v několika kliknutích nebo kontaktuj náš zákaznický servis pro další pomoc.

Získat pomoc

Navštiv naše centrum pomoci pro rychlé získání odpovědí na nejčastěji kladené otázky nebo kontaktuj náš zákaznický servis
Požádat o pomoc
Bezplatná zákaznická linka (od pondělí do pátku od 8 do 20 hodin a v soboty a svátky od 9 do 18 hodin)