03d
05h
19m
25s
PRE BLACK FRIDAY: Až do -70% EXTRA na VŠECHNO
Kalendář vydání nových tenisek
Objevit všechna vydání nových tenisekNAKUPOVAT PODLE STŘIHU
Oblíbené
NAKUPOVAT PODLE KATEGORIÍ
Oblíbené
Co mám dělat, když dostanu poškozené zboží?
Pokud doručené zboží není v pořádku, můžeš jej samozřejmě reklamovat. Jakmile k nám položka dorazí a bude zkontrolována a reklamace bude uznaná, vrátíme ti peníze tím způsobem, který byl dříve vybrán jako způsob platby. Vyřízení reklamace může trvat až 30 dnů. V případě platby na dobírku doplň do svého zákaznického účtu IBAN (IBAN je mezinárodní číslo bankovního účtu). Nový produkt si jednoduše objednej z našeho e-shopu.
Pro správné zaevidování poškozeného zboží v našem skladu je však potřebné nás kontaktovat, abychom mohli zaevidovat a označit vadné zboží. Zároveň ti poskytneme informace o následujícím postupu.
Pomohla ti tato odpověď?
Tvá zpětná vazba je pro nás velmi důležitá. Pomáhá nám se zlepšovat.
Zákaznický servis
Nepomohly ti naše odpovědi?
Najdi odpověď na svou otázku v několika kliknutích nebo kontaktuj náš zákaznický servis pro další pomoc.
Získat pomoc
Navštiv naše centrum pomoci pro rychlé získání odpovědí na nejčastěji kladené otázky nebo kontaktuj náš zákaznický servis
Zavolej nám
Bezplatná zákaznická linka (od pondělí do pátku od 8 do 20 hodin a v soboty a svátky od 9 do 18 hodin)