Přejít na hlavní obsah
Pomoc

Vrácení zboží & vrácení peněz

Jak mohu vrátit zboží?Každá naše zásilka obsahuje dodací list a také dokumenty potřebné pro vrácení zboží – formulář a etiketu pro vrácení.   Ve výjimečných případech se může stát, že tvá objednávka budVíceJak dlouho trvá převod peněz na účet?Částka ti bude připsána na účet do 14 dnů od momentu, kdy dostaneme a zkontrolujeme vrácené zboží. Peníze ti vrátíme stejným způsobem, který byl vybrán jako způsob platby.VíceJe možná přímá výměna vráceného zboží?Bohužel přímá výměna zboží není možná. Zboží můžeš bezplatně do 100 dnů vrátit. Po zaevidování zboží ti vrátíme peníze stejnou platební metodou, jakou byla objednávka uhrazena. NovVíceDostanu při vrácení zboží zpět částku za poštovné?Při vrácení všech produktů z objednávky ti bude vrácena celá částka objednávky včetně poštovného.VíceNezobrazuje se vrácení tvého zboží v přehledu objednávek?Po vrácení zboží na pobočce doručovatele si můžeš v přehledu objednávek zkontrolovat stav tvého vráceného zboží. Upozorňujeme, že zobrazení stavu vráceného zboží může určitou dobu VíceCo se stane se zbožím poté, co ho vrátím?Po zabalení vráceného zboží do jeho původního balíku a jeho vrácení na některé z poboček PPL či Zásilkovny, je balík na cestě zpět do našeho skladu. Vezmi prosím na vědomí, že balíVíceCo mám dělat, když se moje zboží poškodilo při dodání?Pokud doručené zboží není v pořádku, můžeš ho samozřejmě bezplatně vrátit zpět s uvedením důvodu pro vrácení. Všechny informace k tomu, jak vrátit zboží, najdeš v sekci »Jak mohu vVíceJak a kde mám zadat své bankovní údaje pro přijetí peněz za vrácené zboží zaplacené na dobírku?Prosím zadej svůj IBAN do svého zákaznického účtu, abychom ti peníze mohli poslat bankovním převodem. 1. Přihlas se na aboutyou.cz2. Klikni na ikonu zákaznického účtu (ikona panáčkVíceKde mohu odevzdat zboží pro vrácení?Vrácení zboží je možné na pobočkách PPL či Zásilkovny. Vezmi prosím na vědomí, že balíček lze vrátit pouze u přepravce, který ti balíček doručil.VíceJak mohu reklamovat produkt?Ve společnosti ABOUT YOU chceme, aby naši zákazníci byli s nákupem vždy spokojeni! Pokud máš jakýkoli důvod k reklamaci nebo potřebuješ uplatnit záruku na zakoupený produkt, rádi tVíceMusím platit za vrácení zboží?Poštovné za vrácení zboží hradíme my. Vrácení zboží je tedy zcela zdarma.VíceKolik dní mám na vrácení zboží?Zboží můžeš vrátit do 100 dní po obdržení objednávky. Více informací o tom, jak vrátit zboží najdeš v dokumentu Všeobecné obchodní podmínky.VíceNemám etiketu pro vrácení zboží. Kde mohu dostat novou?V takovém případě si můžeš jednoduše stáhnout a vytisknout potřebné dokumenty prostřednictvím svého zákaznického účtu:1. Přihlas se na aboutyou.cz pomocí své emailové adresy a svéhVíceDostanu potvrzení o přijetí mé zpětné zásilky?Ano, poté co obdržíme tvou zpětnou zásilku, zašleme ti potvrzující e-mail. Náš sklad kontroluje vrácené produkty jednotlivě, takže při vrácení více položek můžeš obdržet o zpracováVíceJak dostanu peníze zpět?Peníze za vrácené zboží většinou vracíme způsobem, který byl zvolen pro platbu zboží. Při platbě kartou vrátíme částku na tvou platební kartu. Při placení pomocí služby PayPal budeVíceNa jakou adresu mám poslat zboží určené pro vrácení?Adresa doručení, na kterou má být odeslána tvá zásilka, bude automaticky uvedena na etiketě pro vrácení, která je součástí dodacího listu. Pokud již nemáš dodací list, jednoduše seVíce