Přejít na hlavní obsah
Pomoc

Můj účet

Mohu si upravit svá data?Po přihlášení do svého zákaznického účtu můžeš upravovat své osobní údaje (jméno, datum narození, emailovou adresu a telefonní číslo) v sekci "Profil a zabezpečení".  Svou adresu sVíceJe registrace zpoplatněná?Registrace je a zůstane samozřejmě bezplatná.VíceJak mohu smazat svůj účet?Žádost o zrušení zákaznického účtu nám můžeš poslat kdykoliv na e-mailovou adresu [email protected]. Tento e-mail nemusí mít specifickou formu. Tuto žádost pošli prosím VíceJak se mohu zaregistrovat?Pro vytvoření zákaznického účtu klikni na ikonku panáčka v horní části stránky. Poté v sekci pro přihlášení klikni na sekci »Zaregistrovat se« a vyplň registrační formulář. ZákazniVíceKde zjistím více o mých datech a o právu na přenositelnost osobních údajů?Pro uplatnění svého práva na přenositelnost osobních údajů (čl. 20 GDPR) kontaktuj náš zákaznický servis e-mailem na [email protected].VíceJak a kde mám zadat své bankovní údaje pro přijetí peněz za vrácené zboží zaplacené na dobírku?Prosím zadej svůj IBAN do svého zákaznického účtu, abychom ti peníze mohli poslat bankovním převodem. 1. Přihlas se na aboutyou.cz2. Klikni na ikonu zákaznického účtu (ikona panáčkVíceJak mohu změnit, popřípadě obnovit moje heslo?Jednoduše klikni na »Zapomenuté heslo?« na přihlašovací stránce pod tlačítkem »Přihlásit se«. Následně zadej svou e-mailovou adresu, kterou máš uloženou ve svém zákaznickém účtu a VíceBudou mé údaje poskytnuté třetím stranám?Striktně uschováváme všechna zákaznická data a neposkytujeme je třetím stranám.Více