03d
09h
10m
48s
PRE BLACK FRIDAY: Až do -70% EXTRA na VŠECHNO
Kalendář vydání nových tenisek
Objevit všechna vydání nových tenisekNAKUPOVAT PODLE STŘIHU
Oblíbené
NAKUPOVAT PODLE KATEGORIÍ
Oblíbené
Pomoc
Doručení
Jaká je doba dodání?Standardní doba dodání produktů, které jsou na skladě, činí 2-3 pracovní dny.
Aktuální termín doručení je vždy uveden při vytváření objednávky a je možné jej rovněž sledovat ve tvéVíceJak mohu sledovat svou objednávku?Na tvůj e-mail ti zašleme potvrzení o odeslání tvé objednávky i s fakturou. Tento e-mail obsahuje odkaz na sledování zásilky, který může fungovat až za několik dní. V případě, že bVíceJak si mohu být jistý/á, že jsem zadal svou objednávku správně?Chceš-li zkontrolovat, zda byla tvá objednávka přijata, zobrazí se ti v historii objednávek a zároveň tě o tom budeme informovat e-mailem. Jednoduše se přihlas do svého zákaznickéhVíceJaká je cena poštovného?U objednávek v hodnotě 499 Kč a vyšší je doručení zdarma. V případě nižší hodnoty objednávky platí Poštovné a poplatky za služby 79 Kč za objednávku. VíceCo mám dělat, když dostanu poškozené zboží?Pokud doručené zboží není v pořádku, můžeš jej samozřejmě reklamovat. Jakmile k nám položka dorazí a bude zkontrolována a reklamace bude uznaná, vrátíme ti peníze tím způsobem, kteVíceCo je částečné doručení/rozdělení objednávky?Je pro nás důležité, aby tvá objednávka dorazila co nejdříve. Proto se ve výjimečném případě může stát, že objednávku rozdělíme na několik dílčích balíčků a tím zajistíme, že dostaVíceKým bude můj balíček doručen?Naše produkty zasíláme našimi logistickými partnery PPL a Zásilkovnou.VíceMůže být moje dodací a fakturační adresa rozdílná?Samozřejmě že tvá fakturační a dodací adresa mohou být rozdílné. Jednoduše si zvol způsob platby PayPal, platební kartou nebo na dobírku, a poté zadej tebou preferovanou dodací adrVíceMohu v již potvrzené objednávce provést změnu?Vytvořenou objednávku bohužel není možné jakkoliv upravovat nebo měnit (např. změna dodací adresy, přepravce, platební metody, dodatečné uplatnění kupónu). Doporučujeme proto objedVíceMohu si nechat doručit moji zásilku také do Parcelshopu nebo výdejní stanice?Ano, nyní si můžeš nechat balíček doručit na výdejní místa Zásilkovny a PPL.Doporučujeme sledovat stav doručení prostřednictvím sledovacího odkazu, který najdeš v e-mailu s potvrzeVíceDo kterých zemí je mo žné dodání zboží?Produkty objednané na aboutyou.cz lze doručit pouze do Česka. About You e-shop je však také dostupný v Německu, Rakousku, Nizozemsku, Belgii, Švýcarsku, Polsku, Maďarsku, Rumunsku,Více
Zákaznický servis
Nepomohly ti naše odpovědi?
Najdi odpověď na svou otázku v několika kliknutích nebo kontaktuj náš zákaznický servis pro další pomoc.
Získat pomoc
Navštiv naše centrum pomoci pro rychlé získání odpovědí na nejčastěji kladené otázky nebo kontaktuj náš zákaznický servis
Zavolej nám
Bezplatná zákaznická linka (od pondělí do pátku od 8 do 20 hodin a v soboty a svátky od 9 do 18 hodin)