Přejít na hlavní obsah
Pomoc

Objednávka

Jak si mohu objednat?Vytvoření objednávky je zcela jednoduché: Po vložení požadovaných položek do nákupního košíku klikni na možnost »Přejít k pokladně«. Pro zadání objednávky je nutné si vytvořit zákaVíceJak si můžu ověřit, že jsem zadal/a svou objednávku správně?Chceš-li zobrazit své předchozí objednávky, přihlas se na adrese www.aboutyou.cz pomocí své e-mailové adresy a svého hesla. Přejdi do svého zákaznického účtu (ikona panáčka) a náslVíceMohu objednat také do zahraničí?Produkty objednané na aboutyou.cz lze doručit pouze do Česka. About You e-shop je však také dostupný v Německu, Rakousku, Nizozemsku, Belgii, Švýcarsku, Polsku, Maďarsku, Rumunsku,VíceCo se stane po dokončení objednávky?Po odeslání tvé objednávky dostaneš e-mail potvrzující přijetí dané objednávky s informacemi o vybraných produktech, fakturační a dodací adrese a způsobu platby.VíceCo mám dělat, když je požadovaný produkt vyprodaný?Neměj obavy, ještě je šance, že bude opět k dostání. Bohužel ti nedokážeme říct, kdy přesně se tak stane, nicméně ti dáme vědět, jakmile bude produkt znovu dostupný. Otevři stránkuVíceProč musím při objednávce zadat datum narození?Chceme ti poskytnout co nejlepší služby, ke kterým patří především rychlé a bezproblémové zpracování tvé objednávky. Tvé datum narození potřebujeme, abychom tě v případě shody jmenVíceMusím mít zákaznický účet, abych si mohl/a objednat?Ano, pro objednání zboží musíš mít zákaznický účet. Registrace je velice jednoduchá. Potřebujeme od tebe pouze jméno, e-mailovou adresu a heslo.VíceMohu stornovat svoji objednávku?Stornovat objednávku je možné v případě, že tvá objednávka ještě nebyla zpracovaná v našem skladu. Předání objednávky našemu skladu ke zpracování probíhá velice rychle, a proto se VíceMohu změnit adresu dodání pro již potvrzenou objednávku?Bohužel následná změna dodací adresy není možná. Objednávka se již zpracovává, a proto není z naší strany možné zajistit změnu adresy. Pokud nebude možné najít tebou zadanou doručoVíceMohu zadat objednávku také po telefonu?Bohužel objednávání prostřednictvím telefonu není momentálně možné. Náš zákaznický servis je ti ale kdykoliv k dispozici, pokud máš otázky ohledně online objednávky, reklamace neboVíceMohu zadat objednávku také přes mobilní zařízení?Samozřejmě že si můžeš kdykoliv objednat také prostřednictvím tabletu nebo smartphonu. Jednoduše navštiv náš e-shop přes internetový prohlížeč ve svém mobilním zařízení, rozhraní wVíceJaká je minimální hodnota objednávky?V zásadě neexistuje žádná minimální hodnota objednávky. V případě, že nastane situace, kdy bude existovat minimální hodnota objednávky, informujeme tě dříve, než bude objednávka prVíceJaká je maximální hodnota objednávky?Pro tvé objednávky v podstatě neexistuje žádný limit. Maximální hodnota objednávky závisí od zvoleného poskytovatele plateb.Více