Přejít na hlavní obsah

Mohu si upravit svá data?

Po přihlášení do svého zákaznického účtu můžeš upravovat své osobní údaje (jméno, datum narození, emailovou adresu a telefonní číslo) v sekci "Profil a zabezpečení". 

Svou adresu si můžeš změnit během své další objednávky - jednoduše zadej novou adresu doručení nebo novou fakturační adresu v procesu objednávky.

Změna adresy pro již existující či potvrzenou objednávku bohužel není možná. Ale žádné obavy. Pokud sis svou objednávku objednal/a na nesprávnou adresu doručení, balíček se automaticky vrátí zpět do našeho skladu a v případě, že již byla objednávka zaplacena, ti budou peníze vráceny stejným způsobem, který byl využit při platbě. Následně si můžeš daný produkt objednat znovu.

Při změně svých osobních údajů od nás vždy obdržíš potvrzující e-mail.

Pomohla ti tato odpověď?
Tvá zpětná vazba je pro nás velmi důležitá. Pomáhá nám se zlepšovat.