03d
08h
55m
12s
PRE BLACK FRIDAY: Až do -70% EXTRA na VŠECHNO
Kalendář vydání nových tenisek
Objevit všechna vydání nových tenisekNAKUPOVAT PODLE STŘIHU
Oblíbené
NAKUPOVAT PODLE KATEGORIÍ
Oblíbené
Co se stane se zbožím poté, co ho vrátím?
Po zabalení vráceného zboží do jeho původního balíku a jeho vrácení na některé z poboček PPL či Zásilkovny, je balík na cestě zpět do našeho skladu. Vezmi prosím na vědomí, že balíček lze vrátit pouze u toho logistického partnera, kterým byl doručen.
Po přijetí balíčku na náš sklad je proces následující:
1) Vrácené zboží je zkontrolováno a spustí se proces vrácení finančních prostředků
2) Jakákoliv oprava, údržba nebo vyčištění vráceného zboží je uskutečněno přímo na místě
3) Následně je zboží opět zabaleno a připraveno k opětovnému prodeji
Jakékoliv produkty, které jsou poškozeny a nemohou být opětovně prodávány jsou předány našim partnerům, kteří se postarají o jejich recyklaci. Záleží nám na naší planetě a na dopadu, který máme na ni my.
Pomohla ti tato odpověď?
Tvá zpětná vazba je pro nás velmi důležitá. Pomáhá nám se zlepšovat.
Zde najdeš další odpovědi
Jak mohu vrátit zboží?
Jak dlouho trvá převod peněz na účet?
Je možná přímá výměna vráceného zboží?
Dostanu při vrácení zboží zpět částku za poštovné?
Nezobrazuje se vrácení tvého zboží v přehledu objednávek?
Co mám dělat, když se moje zboží poškodilo při dodání?
Jak a kde mám zadat své bankovní údaje pro přijetí peněz za vrácené zboží zaplacené na dobírku?
Zde najdeš další odpovědi
Jak mohu vrátit zboží?
Jak dlouho trvá převod peněz na účet?
Je možná přímá výměna vráceného zboží?
Dostanu při vrácení zboží zpět částku za poštovné?
Nezobrazuje se vrácení tvého zboží v přehledu objednávek?
Co mám dělat, když se moje zboží poškodilo při dodání?
Jak a kde mám zadat své bankovní údaje pro přijetí peněz za vrácené zboží zaplacené na dobírku?
Zákaznický servis
Nepomohly ti naše odpovědi?
Najdi odpověď na svou otázku v několika kliknutích nebo kontaktuj náš zákaznický servis pro další pomoc.
Získat pomoc
Navštiv naše centrum pomoci pro rychlé získání odpovědí na nejčastěji kladené otázky nebo kontaktuj náš zákaznický servis
Zavolej nám
Bezplatná zákaznická linka (od pondělí do pátku od 8 do 20 hodin a v soboty a svátky od 9 do 18 hodin)