Přejít na hlavní obsah

Nezobrazuje se vrácení tvého zboží v přehledu objednávek?

Po vrácení zboží na pobočce doručovatele si můžeš v přehledu objednávek zkontrolovat stav tvého vráceného zboží. Upozorňujeme, že zobrazení stavu vráceného zboží může určitou dobu trvat.

Ve výjimečných případech se však může stát, že nemáme přístup k údajům o sledování tvého vráceného zboží a proto ti o něm nemůžeme poskytnout žádné informace:

- Pokud si nepoužil / a etiketu pro vrácení zboží z balíku, ale použil / a si etiketu vygenerovanou z tvého zákaznického účtu nebo od našeho zákaznického servisu

- Některé produkty jsou doručovány našimi důvěryhodnými partnery. V případě, že byla tvá zásilka odeslána prostřednictvím jednoho z nich, přístup ke stavu vráceného zboží nemáme

Pomohla ti tato odpověď?
Tvá zpětná vazba je pro nás velmi důležitá. Pomáhá nám se zlepšovat.