NAKUPOVAT PODLE STŘIHU
Oblíbené
NAKUPOVAT PODLE KATEGORIÍ
Oblíbené
Nezobrazuje se vrácení tvého zboží v přehledu objednávek?
Po vrácení zboží na pobočce doručovatele si můžeš v přehledu objednávek zkontrolovat stav tvého vráceného zboží. Upozorňujeme, že zobrazení stavu vráceného zboží může určitou dobu trvat.
Ve výjimečných případech se však může stát, že nemáme přístup k údajům o sledování tvého vráceného zboží a proto ti o něm nemůžeme poskytnout žádné informace:
- Pokud si nepoužil / a etiketu pro vrácení zboží z balíku, ale použil / a si etiketu vygenerovanou z tvého zákaznického účtu nebo od našeho zákaznického servisu
- Některé produkty jsou doručovány našimi důvěryhodnými partnery. V případě, že byla tvá zásilka odeslána prostřednictvím jednoho z nich, přístup ke stavu vráceného zboží nemáme
Pomohla ti tato odpověď?
Tvá zpětná vazba je pro nás velmi důležitá. Pomáhá nám se zlepšovat.
Zde najdeš další odpovědi
Jak mohu vrátit zboží?
Jak dlouho trvá převod peněz na účet?
Je možná přímá výměna vráceného zboží?
Dostanu při vrácení zboží zpět částku za poštovné?
Co se stane se zbožím poté, co ho vrátím?
Co mám dělat, když se moje zboží poškodilo při dodání?
Jak a kde mám zadat své bankovní údaje pro přijetí peněz za vrácené zboží zaplacené na dobírku?
Zde najdeš další odpovědi
Jak mohu vrátit zboží?
Jak dlouho trvá převod peněz na účet?
Je možná přímá výměna vráceného zboží?
Dostanu při vrácení zboží zpět částku za poštovné?
Co se stane se zbožím poté, co ho vrátím?
Co mám dělat, když se moje zboží poškodilo při dodání?
Jak a kde mám zadat své bankovní údaje pro přijetí peněz za vrácené zboží zaplacené na dobírku?
Zákaznický servis
Nepomohly ti naše odpovědi?
Najdi odpověď na svou otázku v několika kliknutích nebo kontaktuj náš zákaznický servis pro další pomoc.
Získat pomoc
Navštiv naše centrum pomoci pro rychlé získání odpovědí na nejčastěji kladené otázky nebo kontaktuj náš zákaznický servis
Zavolej nám
Bezplatná zákaznická linka (od pondělí do pátku od 8 do 20 hodin a v soboty a svátky od 9 do 18 hodin)