NAKUPOVAT PODLE STŘIHU
Oblíbené
NAKUPOVAT PODLE KATEGORIÍ
Oblíbené
Je doručení mé zásilky zpožděné?
Během Black Friday slevové akce se počet objednávek zvýšil natolik, že zpracování zásilek u našich přepravních partnerů může trvat o něco déle. Jsme s nimi v blízkém kontaktu abychom zajistili, že všechny objednávky dorazí co nejdříve. Aktuální stav své objednávky můžeš zkontrolovat prostřednictvím odkazu na sledování zásilky, který jsme ti zaslali v e-mailu s potvrzením o odeslání. K odkazu na sledování zásilky máš také přístup z tvého zákaznického účtu v sekci přehledu objednávek: https://www.aboutyou.cz/a/orders
Pomohla ti tato odpověď?
Tvá zpětná vazba je pro nás velmi důležitá. Pomáhá nám se zlepšovat.
Zde najdeš další odpovědi
Objednal/a jsem si produkt během kampaně Black Friday a nyní během Cyber Monday je na ten samý produkt ještě větší sleva. Mohu nějakým způsobem zpětně získat tuto dodatečnou slevu?
U mé objednávky v odkazu na sledování zásilky je už pár dní beze změny uveden stav "elektronicky zpracovaná". Kdy se stav zpracování objednávky posune dál?
Byl mi doručen produkt ve špatné velikosti/barvě. Je možné objednat produkt ve správné velikosti/barvě s využitím Black Friday slev?
Co je Pre Black Friday?
Kdy začínají slevové akce Black Friday, Black Weekend a Cyber Monday?
Na e-mail mi nepřišlo potvrzení o vrácení objednávky. Jak se mám ujistit, že zásilka dorazila zpět do skladu?
Zde najdeš další odpovědi
Objednal/a jsem si produkt během kampaně Black Friday a nyní během Cyber Monday je na ten samý produkt ještě větší sleva. Mohu nějakým způsobem zpětně získat tuto dodatečnou slevu?
U mé objednávky v odkazu na sledování zásilky je už pár dní beze změny uveden stav "elektronicky zpracovaná". Kdy se stav zpracování objednávky posune dál?
Byl mi doručen produkt ve špatné velikosti/barvě. Je možné objednat produkt ve správné velikosti/barvě s využitím Black Friday slev?
Co je Pre Black Friday?
Kdy začínají slevové akce Black Friday, Black Weekend a Cyber Monday?
Na e-mail mi nepřišlo potvrzení o vrácení objednávky. Jak se mám ujistit, že zásilka dorazila zpět do skladu?
Zákaznický servis
Nepomohly ti naše odpovědi?
Najdi odpověď na svou otázku v několika kliknutích nebo kontaktuj náš zákaznický servis pro další pomoc.
Získat pomoc
Navštiv naše centrum pomoci pro rychlé získání odpovědí na nejčastěji kladené otázky nebo kontaktuj náš zákaznický servis
Zavolej nám
Bezplatná zákaznická linka (od pondělí do pátku od 8 do 20 hodin a v soboty a svátky od 9 do 18 hodin)