03d
04h
34m
07s
PRE BLACK FRIDAY: Až do -70% EXTRA na VŠECHNO
Kalendář vydání nových tenisek
Objevit všechna vydání nových tenisekNAKUPOVAT PODLE STŘIHU
Oblíbené
NAKUPOVAT PODLE KATEGORIÍ
Oblíbené
Byl mi doručen produkt ve špatné velikosti/barvě. Je možné objednat produkt ve správné velikosti/barvě s využitím Black Friday slev?
Moc se omlouváme za chybné doručení tvé objednávky. Prosím, jednoduše vrať chybnou objednávku za pomocí formuláře pro vrácení zboží, který nalezneš v balíčku. Do balíčku zároveň vlož poznámku o doručení nesprávného produktu, aby byli také naši kolegové ve skladu o situaci informováni. Následně se můžeš obrátit na náš zákaznický servis, který ti zašle náhradní slevový kupón jako kompenzaci za vzniklou situaci a ty si tak budeš moci objednat produkt opět za stejnou cenu.
Pomohla ti tato odpověď?
Tvá zpětná vazba je pro nás velmi důležitá. Pomáhá nám se zlepšovat.
Zde najdeš další odpovědi
Objednal/a jsem si produkt během kampaně Black Friday a nyní během Cyber Monday je na ten samý produkt ještě větší sleva. Mohu nějakým způsobem zpětně získat tuto dodatečnou slevu?
Je doručení mé zásilky zpožděné?
U mé objednávky v odkazu na sledování zásilky je už pár dní beze změny uveden stav "elektronicky zpracovaná". Kdy se stav zpracování objednávky posune dál?
Co je Pre Black Friday?
Kdy začínají slevové akce Black Friday, Black Weekend a Cyber Monday?
Na e-mail mi nepřišlo potvrzení o vrácení objednávky. Jak se mám ujistit, že zásilka dorazila zpět do skladu?
Zde najdeš další odpovědi
Objednal/a jsem si produkt během kampaně Black Friday a nyní během Cyber Monday je na ten samý produkt ještě větší sleva. Mohu n ějakým způsobem zpětně získat tuto dodatečnou slevu?
Je doručení mé zásilky zpožděné?
U mé objednávky v odkazu na sledování zásilky je už pár dní beze změny uveden stav "elektronicky zpracovaná". Kdy se stav zpracování objednávky posune dál?
Co je Pre Black Friday?
Kdy začínají slevové akce Black Friday, Black Weekend a Cyber Monday?
Na e-mail mi nepřišlo potvrzení o vrácení objednávky. Jak se mám ujistit, že zásilka dorazila zpět do skladu?
Zákaznický servis
Nepomohly ti naše odpovědi?
Najdi odpověď na svou otázku v několika kliknutích nebo kontaktuj náš zákaznický servis pro další pomoc.
Získat pomoc
Navštiv naše centrum pomoci pro rychlé získání odpovědí na nejčastěji kladené otázky nebo kontaktuj náš zákaznický servis
Zavolej nám
Bezplatná zákaznická linka (od pondělí do pátku od 8 do 20 hodin a v soboty a svátky od 9 do 18 hodin)