Přejít na hlavní obsah
Pomoc

Black Friday

Objednal/a jsem si produkt během kampaně Black Friday a nyní během Cyber Monday je na ten samý produkt ještě větší sleva. Mohu nějakým způsobem zpětně získat tuto dodatečnou slevu?Je nám líto, ale slevu na již objednaný produkt nelze zpětně navýšit. Můžete si však ten samý produkt objednat během Cyber Monday a již objednaný produkt z Black Friday po doručeníVíceJe doručení mé zásilky zpožděné?Během Black Friday slevové akce se počet objednávek zvýšil natolik, že zpracování zásilek u našich přepravních partnerů může trvat o něco déle. Jsme s nimi v blízkém kontaktu abychVíceU mé objednávky v odkazu na sledování zásilky je už pár dní beze změny uveden stav "elektronicky zpracovaná". Kdy se stav zpracování objednávky posune dál?Během Black Friday se počet objednávek zvýšil natolik, že zpracování zásilek u našich přepravních partnerů může trvat o něco déle. Jsme s nimi v blízkém kontaktu abychom zajistili,VíceByl mi doručen produkt ve špatné velikosti/barvě. Je možné objednat produkt ve správné velikosti/barvě s využitím Black Friday slev?Moc se omlouváme za chybné doručení tvé objednávky. Prosím, jednoduše vrať chybnou objednávku za pomocí formuláře pro vrácení zboží, který nalezneš v balíčku. Do balíčku zároveň vlVíceCo je Pre Black Friday?Pre Black Friday probíhá v týdnu před Black Friday. Tak neztrácej čas čekáním na Black Friday a využij našich slev už týden před ním, kdy budou všechny naše produkty zlevněny.VíceKdy začínají slevové akce Black Friday, Black Weekend a Cyber Monday?Black Friday začíná ve čtvrtek večer, 28. listopadu a končí během sobotní noci, 30. listopadu. Jakmile Black Friday skončí, ihned spouštíme další slevovou akci Black Weekend, kteráVíceNa e-mail mi nepřišlo potvrzení o vrácení objednávky. Jak se mám ujistit, že zásilka dorazila zpět do skladu?Proces vrácení obvykle trvá až 14 dní. Při zvýšeném počtu objednávek může však zpracování vráceného zboží trvat i o něco déle. Stav vrácené zásilky můžeš sledovat na stránkách našeVíceNevidím slevovou akci v mé mobilní aplikaci. Co musím udělat, aby bylo možné využít nabízených slev? Ujisti se, že máš vždy nejnovější verzi aplikace, a nezapomeň si v nastavení aplikace vybrat správnou zemi. Aktualizaci na nejnovější verzi můžeš získat v obchodě App Store VíceVztahuje se slevová akce na všechny produkty na e-shopu?Velká část našich položek bude zlevněna, proto neváhej a podívej se na naše skvělé nabídky! Tvé oblíbené kousky mohou být ve slevěVíce