Přejít na hlavní obsah

Jak mohu reklamovat produkt?

Ve společnosti ABOUT YOU chceme, aby naši zákazníci byli s nákupem vždy spokojeni! Pokud máš jakýkoli důvod k reklamaci nebo potřebuješ uplatnit záruku na zakoupený produkt, rádi ti s tím pomůžeme.

Na veškeré zboží, které si u nás zakoupíš, se vztahuje zákonná záruční doba 2 roky. Pokud během tohoto období zjistíš, že se na tvém zboží nachází závada, kontaktuj náš zákaznický servis. V e-mailu prosím uveď následující informace: číslo objednávky, číslo produktu, stručný popis problému a fotografii (je-li to možné). Upozorňujeme, že záruka se nevztahuje na běžné opotřebování produktu nebo poškození způsobené nesprávným zacházením.

Pokud chceš vrátit zboží v rámci záruční doby, použij prosím doklad o vrácení a uveď na něm důvod reklamace, abychom mohli tvou žádost co nejrychleji zpracovat. Vrácení zboží je bezplatné. Jakmile zboží dorazí do našeho skladu, bude zkontrolováno. Tento proces může trvat až 6 týdnů. Pokud zboží splňuje podmínky reklamace, vrátíme ti jeho kupní cenu. V případě, že položka nesplňuje podmínky reklamace, bude reklamace odmítnuta a následně ti zboží bezplatně pošleme zpět. Samozřejmě, požadované zboží si můžeš znovu objednat na naší stránce hned jak to původní odešleš na vrácení. Nemusíš tedy čekat, až bude tvůj požadavek zpracován.

 

Pomohla ti tato odpověď?
Tvá zpětná vazba je pro nás velmi důležitá. Pomáhá nám se zlepšovat.