Přejít na hlavní obsah

Na jakou adresu mám poslat zboží určené pro vrácení?

Adresa doručení, na kterou má být odeslána tvá zásilka, bude automaticky uvedena na etiketě pro vrácení, která je součástí dodacího listu. Pokud již nemáš dodací list, jednoduše se přihlas do svého zákaznického účtu pomocí své e-mailové adresy a hesla, a vytiskni si formulář a etiketu pro vrácení nebo kontaktuj náš zákaznický servis. Formulář pro vrácení musí být přiložen v balíčku a etiketu jednoduše nalep na obal balíčku. Bezplatné vracení zboží je možné na pobočkách PPL či Zásilkovny. Vezmi prosím na vědomí, že balíček lze vrátit pouze u přepravce, který balíček doručil.
V případě vrácení balíčku přes Zásilkovnu si můžeš dokumenty k vrácení zboží stáhnout v aplikaci Zásilkovny, popřípadě ti je vytisknou přímo v Parcelshopu.

Pomohla ti tato odpověď?
Tvá zpětná vazba je pro nás velmi důležitá. Pomáhá nám se zlepšovat.